
Po keturių testavimo raundų trečiasis žemėlapis pavadinimu Sanhok pagaliau paruoštas publikai. Žemėlapis gal ir mažesnis, bet nuo to darosi tik įdomiau ir nuobodu nebus. Su šiuo atnaujinimu bus įnešta pakeitimai vartotojo sąsajoje, garso pakeitimai ir naujas unikalus Sanhok ginklas QBZ95.
Naujas žemėlapis: Sanhok
Pridėtas naujas žemėlapis: Sanhok
Sanhok – 4km x 4km (4 kartus mažesnis nei Erangel ir Miramar).Tačiau verta pažymėti, kad žaidimas vyksta kur kas greičiau ir kovos kur kas aršesnės.
Sanhok žemėlapis maksimaliai talpina 100 žaidėjų
Kai kurie nustatymai buvo nustatyti specialiai Sanhok žemėlapiui, tam kad geriau atvaizduoti jo unikalų dizainą
Transportas ir žaidėjas esantis toli nėra atvaizduojami vienodai Sanhok žemėlapyje, dėl to yra geresnis serverio našumas
Orai Sanhok keičiasi dinamiškai
Žaidėjai gali mėtytis obuoliais kol laukia lektuvo
Raudona zona mažesnė ir trumpesnė žemėlapyje Sanhok
Centras raudonos zonos atsiranda už saugios zonos ribų
Mėlyna zona žemėlapyje Sanhok turi trumpesnį laukimo laiką
Dinaminė mėlyna zona (nuo šiol atsižvelgia į likusių gyvų žaidėjų skaičių)
Sanhok žemėlapyje ginklų ir šarvų rasite daugiau ir dažniau
8x ir 15x taikiklių Sanhok žemėlapyje negalėsite rasti. Bet juos galima bus gauti iš Air Drop







Našumas
Optimizuoti serveriai objektų apdirbimui (personažai, transportas, ginklai)
Pasaulis
Pridėti reklaminiai PGI baneriai miestuose ir ant parašiūto
Daiktai
Pridėtas ginklas QBZ95 (tiktai Sanhok)
QBZ – tai AR tipo ginklas, kuris naudoja 5,56mm kulkas, talpina 30 šovinių apkaboje ir galima praplėsti iki 40
QBZ keičia SCAR-L ginkla žemėlapyje Sanhok, o tai reiškia, kad SCAR-L daugiau nerasime Sanhok žemėlapyje
Žaidybinis procesas
Laimėtojui arba komandai bus duota tik 8 sekundės atšvęsti pergalei
UI/UX
Dabar su trimis žemėlapiais jūs pasirinksite tik iš dviejų pasirinkimų
Battle Royale – Erangel ir Miramar
Mini Royale – Žemėlapis Sanhok
Pasirinkus abu, gausite vieną iš trijų žemėlapių
Atnaujintas draugų sąrašo atvaizdavimas
Pagerintas atvaizdavimas Leaderboard ir Replay
Pasirodantys langai ir žaidimo seansai buvo vizualiai pakoreguoti
Atnaujinti elementai žaidėjo sąsajos tokie kaip inventorius, žemėlapis, rezultatai
Mini žemėlapis dabar dinamiškai didėja arba mažėja priklausomai nuo greičio, tam, kad pamatytumėte kas dedasi aplink jus (šia funkcija galima įjungti arba išjungti)
Galima padidinti mini žemėlapį ir rankiniu būdu
Kad geriau pamatyti mėlynos zonos artėjimą taip pat pakoreguotas atvaizdavimas
Į menių pridėtas spalvų pasirinkimas RGBA
Buvo pakeistas užsikrovimo langas
Garsai
Aviator crate pridėtas į savaitines dėžutes
Aviator: 20%
Eguinox: 15%
Triumph: 10%
Raider: 15%
Fever: 2.5%
Militia: 15%
Biker: 10%
Desperado: 2.5%
Survivor: 5%
Wander: 5%
Efektai
Atnaujinti efektai kuomet kulkos atsitrenkia į žemę ar vandenį
Vandens efektai padaryti kur kas realesni
Ištaisytos klaidos
Ištaisytos klaidos kuomet žaidėjas užstrigdavo tam tikruose rajonuose Erangel ir Miramar žemėlapiuose
Pašalinti kai kurie objektai Erangel ir Miramar žemėlapiuose
Ištaisytos problemos kuomet kai kurie augalai Miramar žemėlapyje augdavo virš žemės
Ištaisyt klaida su Adrenaline garsu
Ištaisytos Mirado automobilio problemos
Ištaisytos granatos efektų klaidos
Ištaisytos atatrankos klaidos susijusios su ADS