
Ką gi PGI atėjo ir išėjo ir metas grįžti prie įprasto atnaujinimų grafiko.
Žaidybinis procesas
Kulkos praeinamumas dabar turės įtakos ginklams ir rankoms. T.y. kuomet kulka pataikys į ranką ir ranka uždengs kūną , tai kulka pataikys ir į kūną, bet jeigu ranka neuždengs kūno, tai žala bus gaunama į ranką.
Nuo šiol jeigu išlipate iš transporto paspaudę shift mygtuką, tai jo veikimas nenusitrauks ir toliau galėsite bėgti.
Viso gero PGI 2018!
Krovimosi užsklandos, muzika ir komandų logotipai ant sienų nebebus matomi.
UI / UX
Pagerintas elementų pašalinimas paketuose
Kiekį dabar galima nustatyti su slankiojančia juosta
Klavišai Alt + kairys pelės mygtukas, iškarto išmeta visa daiktų paketą
Klavišai Alt + dešinys pelės mygtukas, sumažina paketą per pusęPagerintas ginklų patobulinimas
Jeigu kuprinėje vietos nebus, tai keičiant daiktus, nereikalingi daiktai kris ant žemėsŽaidėjai dabar gali „užmutinti” savo komandos draugus žaidime (ESC > Options > Team Management Tab)
Patobulinti Colorblind nustatymai, pakeitus šiuos nustatymus, pasikeis kraujo spalva ir kitos spalvos.
Žymės žemėlapyje dabar sunumeruotos, todėl spalva ne vienintelis dalykas kuris padės atskirti.
Dabar galite palikti žymę neatidarę žemėlapio
Pašalinti žmonės iš komandos dabar irgi gali palikti žymę ant žemėlapio
Ginklų HUD atvaizdavimas dabar sunumeruotas
Bus rodomi padaryti jūsų knockai
Pridėti nauji grafikos nustatymai
Pridėti FPS nustatymai
Pasaulis
Besikeičiantys orai pridėti į Miramar ir Erangel žemėlapius
Padaryti kai kurie Erangel žemėlapio pakeitimai
Pridėti medžiai atviroje Sosnovaska karinės bazės teritorijoje
Padaryti pakeiti Miramar žemėlapyje: pridėta daugiau kalnų kelių
Custom mačai
Padaryti pakeitimai su custom mačais, paįvairinti nustatymai.
Jeigu įjungiate eSports režimą, raudona zona automatiškai bus išjungta