Atnaujinimai

Karakinas, Juodoji zona, Naujas Season Pass. Atnaujinimas 6.1

PUBG Corp. pristatė naują „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ atnaujinimą, kurį jau galima rasti žaidimo Test serveryje. Šiame atnaujinime kūrėjai pristatė naują žemėlapį ir šeštąjį „Survivor Pass“, iš PUBG, pašalino „Vikendi“ – jo nerasime public matchuose, pridėjo C4  ir pristatė naują mechaniką pavadinimu „Juodoji zona“.

Be to, „PUBG Corporation“  optimizavimą žaidimą ir garsus, ištaisė daugybę klaidų ir atliko daugybę kitų pakeitimų, patobulinimų ir pataisymų. Pagrindiniame „PUBG“ kliente atnaujinimą bus galima nuo atsisiųsti šešto sezono pradžioje – sausio 22 d.

NAUJAS ŽEMĖLAPIS: KARAKIN

Karakinas yra sala, esanti 2 km atstumu nuo Šiaurės Afrikos krantų. Jos sausas, uolėtas paviršius yra atvirose vietose, todėl kyla pavojus šaudantis su priešais. Jis yra mažas, pavojingas ir reikalauja judrumo. Tikėkitės „Miramar“ įtampto žaidimo kartu su sparčiu mūšiu Sanhok žemėlapyje.

Žaidėjai turėtų pasiruošti šaudymams tolimais atstumais kalnuose, taktiniams susirėmimams miesto zonoje ir klaustrofobinėms kovoms po žeme.

Juodoji zona (tik Karakinas)

Nauja grėsmė – juodoji zona – pastatus paverčia rūkstančiais griuvėsiais.

  • Juodoji zona buvo sukurta siekiant išvaryti žaidėjus iš saugių pastogių patalpose.
  • Jos elgesio neįmanoma nuspėti. Miestai ir pastatai gali likti nepažeisti, išnykti nuo žemės paviršiaus arba nukentėti tik iš dalies.
  • Pastatai tampa griuvėsiais realiu laiku viso žaidimo metu. Taigi nesitikėkite, kad pastatas, kuris buvo prieglobstis rungtynių pradžioje, liks toje pačioje vietoje nepažeistas.
  • Atminkite: jei išgirdote pavojaus signalą ir esate purpurinio apskritimo viduje  – bėkite!
  • Juodosios zonos sunaikinti pastatai bus pažymėti X ant mini žemėlapio .

Limpantis C4 (tik Karakin)

Norėdami pridėti daugiau ugnies prie žaidimo, Karakino žemėlapyje pridėjo šturmo vietas, kurias gali sunaikinti „C4“ bomba.

  • Tam tikras sienas ir vietas grindyse galima sunaikinti naudojant „C4“ bombą.
  • Ši naujovė suteikia žaidėjams papildomų galimybių. Camperiai galės praplėsti regėjimo lauką ir padidinti angų skaičių.
  • O puolimą atliekantys būriai turės galimybę pasirinkti: „Mes įsilaužime iš pastato galo, pro stogą, o gal taip ir taip?“ Kaip tai padaryti – jūs nuspręsite!
  • Tyrinėjimo entuziastams pridėjo daug slaptų vietas, kurias gali rasti tas, kas turi porą lipnių bombų.

Ir galiausiai, kad šaudymas kambariuose būtų linksmesnis, pasidarė taip, kad kulkos galėtų pramušti neryškias sienas. Žaidėjai gaus daugiau pasirinkimo galimybių, turėdami galimybę stebėti priešus  per gipso skyles ir nuspręsti, ar stoti į mūšį, ar persigrupuoti.

Naujas transportas: Sklandytuvas

  • Sklandytuvą galima rasti „Miramar“ ir „Erangel“
    • 10 lėktuvų atsitiktinai pasirodys 40 vietų.
  • Sklandytuve yra dvi sėdynės; viena skirtas pilotui, o kita – keleiviui, kuris skrydžio metu gali naudoti bet kurį ginklą
  • Sklandytuvas pasirodys atsitiktiniuose žemėlapio taškuose.
  • Norėdami pakilti, turėsite įsibėgėti iki 65km / h greičio ir pakilti nuo  žemės paspausdami mygtuką S.
    • Jūs pradėsite kilti automatiškai, kai pasieksite 70 km / h greitį.
  • Degalų sąnaudų norma priklauso nuo variklio darbo režimo. Kuo aukštesni apsisukimai, tuo greičiau liks tuščias bakas.
  • Žemėlapyje sklandytuvas pasirodo be degalų. Prieš bandydami pakilti, papildykite degalus.
  • Nėra tokio aukščio, kurio negalėtum pasiekti. Riba yra dangus! Tačiau kuo aukščiau kylate, variklis pradeda prarasti greitį.
  • Valdymas:
    • Naudokite W / S, jei norite valdyti aukštį, o A / D – norėdami pakeisti orlaivio riedėjimą.
    • Pasirinkite greitį naudodami kairįjį „Shift“ ir kairįjį „Ctrl“ klavišus
    • Laikykite tarpo klavišą būdami ant žemės, kad įjungtumėte rankinį stabdį

Survivor Pass: Shakedown

Bendruomenės misija

  • Visi žaidėjai, nepaisant to, ar jie įsigijo „premium“ ar ne, gali įtakoti bendruomenės pasiekimų skalės užpildymo greitį, gauti apdovanojimus.
  • Misijos progresą galima papildyti ieškant kolekcionuojamų daiktų mūšio lauke.
    • Žaidėjai, atradę ir atidarę specialias kartonines dėžutes, galės gauti 1 iš 3 skirtingų daiktų.
    • Kiekvienas elementas daro įtaką bendruomenės pasiekimų skalei taip:
      • disko fragmentas – priartina 1 tašką prie bendruomenės misijų tikslo;
      • Sugadintas diskas – 2 taškais priartina bendruomenės misijas prie tikslo;
      • senas DVD – 3 taškais pasiekia bendruomenės misijų tikslą.
  • Skirtuke „Bendruomenės misija“ galite patikrinti savo indėlį ir įgyti patirties, proporcingos jūsų asmeninei paskyrai.

Sezono misija

  • Sezono misijos suskirstytos į 3 serijas.
    • Serija bus pristatoma kas mėnesį: sausio, vasario ir kovo mėn.
    • Užblokuotose misijose bus rodomas laikmatis, skaičiuojantis laiką, kol jos atsidarys.

Progression misijos

  • Vykdydami progresijos misijas, žaidėjai gali įgyti didžiulę patirtį.
  • Į 1 ir 2 misijų serijas įeina 8 laipsniškai didėjančios užduotys, prieinamos visiems žaidėjams.
  • 3-iąją misijų seriją sudaro 10 laipsniškai didėjančių užduočių, kurias gali įsigyti premium bilieto turėtojai.
  • Pasiekimai skaičiuojami įvykdžius dienos, savaitės ir challenge užduotis.
    • Pvz .: iš viso atlikite 70 kasdienių misijų.

Challenge misijos

  • Challenge misijos yra misijos, reikalaujančios naudoti tam tikrus ginklus.
  • Ginklų sąrašas:
    • „Skorpionas“ (pistoletas);
    • Win94 (snaiperio šautuvas);
    • QBZ (AR);
    • AKM (AR);
    • QBU (DMR).

Gaukite Lygio kuponus kitam sezonui

  • Kaip atlygį už papildomas misijas, galite gauti lygio kuponus kitam sezonui.
  • Šie kuponai negali būti parduoti, jie bus automatiškai suaktyvinami kito, septintojo sezono pradžioje.

Survival System

  • Apdovanojimai už 5-ojo sezono titulus bus įteikti prasidedant 6-ajam.
  • SP bus švelniai sumažintas, o etapas, nuo kurio startuosite 6-asis, priklausys nuo jūsų pasiekimų 5-ajame sezone.

Matchmaking

„Vikendi“  buvo pašalintas iš viešų varžybų ir pakeistas „Karakin“ žemėlapiu.

Kūrėjai: Mes ilgai galvojome, kaip galėtume pridėti naują žemėlapį ir tuo pačiu nepakenkti žaidimo paieškai. Karakinas taptų penktuoju žemėlapiu ir pridėtų papildomų eilių žaidėjų paieškai. Mūsų šios problemos sprendimas yra nepastovi vieta žemėlapiui. Tai vieta, kuri laikui bėgant keisis. Mūsų tikslas yra suteikti žaidėjams stabilų žaidimo paieškos laiką. Pirmajame etape Vikendi žemėlapis užleis kelią Karakin žemėlapiui. Žemėlapiai, kurie nebus pasiekiami viešoje paieškoje, liks prieinami ir custom žaidimuose.

Kalbėdami apie „Vikendi“ žemėlapį, po jo paleidimo 2018 m. Gruodžio mėn. sulaukėme daugybės nuomonių. Optimizavimas, objektų ir net pastatų balansas: visa tai galima patobulinti. Mes jau bandėme tai padaryti, bet žinome, kad galime padaryti geriau. Kol „Vikendi“ atostogauja, ketiname plačiau apdoroti žemėlapį nei anksčiau. Kai ateis laikas „Vikendi“ grįžti, turėsite ką ištirti. Iki tol slėpk sniego rutulius, gauk „C4“ bombas ir leiskis į mūšį!

Žemėlapių pasirinkimas

  • AS, KR / JP, SEA, EU, RU
    • „Vikendi“ pakeis nauja žemėlais – „Karakin“.
  • NA
    • Rekomenduojama kortelė: Karakin
    • Atsitiktinis žemėlapis: Erangel, Miramar, Sanok
      • Jei žaidėjų paieška dėl rekomenduojamos kortelės užima per daug laiko, Karakinas bus įtrauktas į atsitiktinių kortelių pasirinkimą.
    • „Vikendi“ pakeis nauja žemėlais – „Karakin“.

Mastery sistema

  • PUBG ID bus rodomas ekrane po žaidimo ir stebėtojo režimu.

UI / UX

  • Į pagrindinį meniu buvo įtrauktas mygtukas „PASS“.
    • Spustelėję jį, galite patekti į „Survivor Pass“ skiltį.

Kartojimai

  • Įdiegta nauja kartojimo peržiūros sistemos versija. Ankstesnės versijos failų žiūrėti tapo neįmanoma.

Garsas

Ginklo garsų atnaujinimas

  • Patobulinti ginklų persitaisymo ir ginklo keitimo garso efektai.

Garso keitimas atsižvelgiant į ginklo mechanines savybes, kai siekiama

  • Kai taikomasi ar priartinama su taikikliu, atskirų ginklų modulių barškėjimas priklauso nuo jų rūšies.

Jūsų emocija
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Ju palikote reakciją straipsnyje "Karakinas, Juodoji zona, Naujas Season Pass. At..." Prieš kelias sekundes

Parašykite komentarą

Back to top button

sfdsfsdf