Naujienos

Nutylėti atnaujinimo #13 faktai

Dar nuo pat žaidimo pradžios dauguma žaidėjų pastebėdavo neatitikimus žaidimo garsų sistemoje.

Dėl to žaidėjai susidurdavo su sunkumais aptikti garso šaltinį iš kur buvo iššauta. Pavyzdžiui dėl šios priežasties negalima buvo rasti skirtumo tarp šūvių kurie buvo padaryti iš priekio ir iš galo – jie skambėjo identiškai vienodai. Apart to priešo šūviai iš viršaus ar apačios skambėdavo taip lyg būtų šaudoma iš kairės arba dešinės.

Tam, kad aptikti garso šaltinį žaidėjams reikėdavo pasisukti į ta pusę. O kaip tai įtakoja žaidimą jus patys puikiai žinote: visi mes papuldavome į situaciją kai negalėdavome suprasti iš kur šaudo priešininkas. Teisingumo daliai reikia pažymėti tai, kad žingsnių garsai visada dirbdavo taip kaip reikia: sugadinti buvo tik šūvio ir kiti sprogstamieji garsai.

O dabar prie gerų naujienų: kūrėjai pagaliau atkreipė dėmesį į šią problemą ir pradėjo jos šalinimo darbus. Pakeitimus su garsais po atnaujinimo pastebėjo jeigu ne visi, tai daugelis žaidėjų. Taigi išsiaiškinta, kad dabar šūvio garsai dirba taip pat kaip ir žingsnių garsai – 3D efektu. Skirtumas ant tiek gerai pastebimas, kad nereikia ir žodžių – pažiūrėkite:

——————Iki antnaujinimo #13———————– ——————Po atnaujinimo #13———————–

kol kas šie atnaujinimai liečia tik šūvius, kiti šūviai tokie kaip sprogimai, stiklo dūžis, automobiliai dirba nevisai korektiškai.

Naujiena gal ir gera, bet kas dar liko nutylėta? Kodėl apie šiuos kritinius atnaujinimus kurie liečia vieną svarbiausių žaidimo detalių nieko nebuvo parašyta atnaujinimų sąraše? Tik pačių smalsiausių žmonių dėka mes žinome apie šiuos pakeitimus.

Tokiu būdu mes nežinome kaip ir ką tiksliai žaidimo kūrėjai pakeičia žaidime. Kita vertus, kad tokiems svarbiems pakeitimams reikia daug laiko, kad žaidėjai juos suprastu, prie jų priprastų ir tinkamai įvertintu. Dėl šios priežasties dauguma žaidėjų dabar skundžiasi garsais manydami, kad tai yra „bugai”.

Pakeitimai su garsais – tai tik dar vienas neuždokumentuotas pakeitimas paskutiniame atnaujinime: ginklų balansas irgi buvo šiek tiek pakeistas.

Pavyzdžiui atnaujinimo aprašyme parašyta, kad sumažinta pirmojo šūvio atatranka su ginklu M16A4. Lyg ir teigiamas pokytis? O pasirodo kitaip: pasirodo, kad vienas blogiausiu AR tipo ginklų žaidime dar labiau „panerfintas”. Eksperimento metu paaiškėjo, kad pirmojo šūvio atatranka visai nepasikeitė, o vietoje to ženkliai pakeitė vertikalią atatranką. Kam ir kodėl – neaišku.

Dabar M16A4 sukelia dar daugiau klausimų dėl šio ginklo naudojimo. (Visų Ar tipo ginklų analizė)

Ir čia nutylėti faktai dar nesibaigia! Lyginant failus esamos versijos ir prieš tai buvusios versijos, buvo aptikta, kad „panerfinti” abu kulkosvaidžiai (M249 ir DP-28), padidino atatranką 33% (nuo  0.75 iki 1), o M249 padidėjo net 5 kartus (nuo 0.12 iki 0.58)!

Akmenys į kūrėjų daržą jau mėtome po visą internetą pažymint tai, kad programuotojai visai nekompetetingi. Ar visai tai tik padaryta per klaidą ar tiesiog pamiršo tai pažymėti atnaujinimo pranešime? Pagrindinis comunity mėnedžėris parašė, kad turi daug klausymų, bet ne atsakymų, ir pažadėjo išsiaiškinti šią situaciją. Taip pat jis sutiko su žaidėjų nuomonę, kad tokie įvykiai kūrėjams visai nepriimtini.

Jūsų emocija
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Ju palikote reakciją straipsnyje "Nutylėti atnaujinimo #13 faktai" Prieš kelias sekundes

Parašykite komentarą

Back to top button

sfdsfsdf