
PUBG Corp. pristatė naują „PlayerUnknown’s Battlegrounds“ atnaujinimą, kurį jau galima išbandyti žaidimo test serveryje. Šiame atnaujinime kūrėjai pristatė naują žaidimo režimą, perdarė granatas, pakeitė „Karakin“ loot’o pusiausvyrą, pagerino kraujo ir mėlynosios zonos vizualinius efektus ir pristatė naują parašiutizmo mechaniką.
Be to, „PUBG Corporation“ patobulino žaidimo optimizavimą ir garsus, ištaisė daugybę klaidų ir atliko daugybę kitų pakeitimų, patobulinimų ir pataisymų. Atnaujinimas bus pasiekiamas pagrindiniame PUBG serveryje kitą savaitę.
TEAM DEATHMATCH
Mes pagaliau pridėjome komandinio mūšio režimą iki mirties! Tai bus intensyvūs 8–8 mūšiai pirmojo asmens režimu 7 mūšio laukuose iš jūsų mėgstamų žemėlapių. Klasikinė PUBG šaudymo mechanika kartu su galimybe atgaivinti ir grįžti į mūšį suteiks įdomių ir intensyvių susišaudymų.
Raundą laimi komanda, kuri nužudė daugiau priešų per 10 minučių arba pirmoji, surinkusi 50 nužudymų. Dviejų raundų laimėjimas užtikrina pergalę varžybose.
Naujojo režimo ypatybės:
8 prieš 8;
Tik FPP (1 asmens);
ginklų rinkiniai;
prisikėlimas;
kai žaidėjo gyvybės taškai baigiasi, jis iškart miršta;
komandos draugams žalos nepadarysite.
Žaidimo eiga
Granatų pakeitimai
Sprogstamosios granatos
Šarvai sumažina sprogstančių granatų daroma žalą. Šiuo atveju granatos skeveldros neturi įtakos liemenės tvirtumui.
Žalos mažinimo laipsnis priklauso nuo šarvų lygio ir sutampa su kulkų padarytos žalos sumažinimo laipsniu.
Skeveldros padaro 20% mažesnę žalą gulintiems žaidėjams.
Granatos svoris padidėjo 50%.
Dabar granata užima 28 vienetus vietos inventoriuje, o ne 18.
Garsas, su kuriuo ištraukiamas granatos žiedas, tapo garsesnis, jį galima išgirsti iš didesnio atstumo.
Dūminės granatas
Saugiklio degimo laikas sumažėjo nuo 3 iki 1 sek.
Akinamosios granatos
Netiesioginio poveikio spindulys padidėjo
nuo 5,5 iki 6,5 m.
Žaidėjai už sienų dabar irgi girdės skambėjimo triukšmą.
Ši mechanika yra panaši į sprogstamosios granatos, tačiau smūgio spindulys yra mažesnis.
Pridėtas vaizdo drebėjimas žaidėjams šalia sprogimo.
Numatytoji saugiklių mechanika:
Akinanti granata sprogs sudegus saugikliui arba po 0,7 sekundės. po kritimo.
Granatos saugiklis su spaustuko spaustuku dega 5 sekundes.
Atleidus laikiklį, 2,5 sekundės, kaip ir anksčiau.
Molotovo kokteilis
Liepsnos plitimo greitis padidėjo 50%.
Ugnis dabar plinta šiek tiek toliau, padidėjo sunaikinimo spindulys.
Pasikeitė ugnies plitimo aplink objektus procesas. Dabar ugnis dažniau siekia daiktus, ypač plonus (pavyzdžiui, medžius).
Dabar ugnis kyla aukštyn.
Pasikeitė sprogstamų ir akinančių granatų vaizdiniai efektai. Sprogstamų granatų garsas tapo realesnis.
Žiūrėjimas į dešinę
Taip atsitiko, kad vengiant kliūčių PUBG dešinėje pusėje (be žvilgčiojimo / pakreipimo), veikėjas buvo matomas daug blogiau nei judant į kairę. Pastaruoju metu informacija apie tai pasklido plačiau, ši mechanika buvo dažniau naudojama siekiant pranašumų, ir tai supainiojo daugelį žaidėjų.
Ši mechanika yra tiesiogiai susijusi su pagrindine šaudymo sistema žaidime, todėl visiškai pašalinti šią funkciją radikaliai nepakeitus šaudymo sistemos nebuvo lengva.
Todėl, kaip skelbėme anksčiau šį mėnesį , bandėme panaikinti šį pranašumą: dabar, einant aplink kliūtį, didžioji dalis veikėjo bus matoma dešinėje.
Jei bandysite žvilgtelėti už kliūties dešinėje, veikėjo kūnas bus geriau matomas.
Kai taikysitės, veikėjo galva bus šiek tiek arčiau taikiklio, taip ji bus geriau matoma.
Be to, dalis ginklo buvo pakeista taip, kad išvengiant kliūčių dešinėje, personažai būtų geriau matomi.
Pokyčiai Karakin
Atsakydami į jūsų atsiliepimus, mes nusprendėme pakeisti daiktų atsiradimo pusiausvyrą Karakin žemėlapyje ir pridėti išskirtinius ginklus iš Vikendi žemėlapio.
G36C ir MP5K buvo pridėti į Karakiną
Padidintas atsiradimas medicinos ir boos’terių
Sumažintas bandage atsiradimas
Sumažintas DMR, SR ir Win94 kiekis Karakine
Lėktuvo greitis padidėjo
Nauji mėlynos zonos efektai
Pašalintas švytėjimo efektas.
Dabar mėlynos zonos kraštas yra geriau matomas sąlyčio su žeme taške.
Viršutinė mėlynos zonos riba praleista.
Pasikeitė shader’iai
Kintant fazėms, poveikis bus labiau pastebimas.
Pasikeitė garsai, įeinant ir išeinant iš mėlynos zonos.
10–15 metrų atstumu nuo mėlynosios zonos dabar girdisi ramus šurmulys.Tai padės žaidėjams nustatyti mėlynosios zonos priartėjimą.
Pagerėjęs kraujo matomumo efektas
Kraujo pliūpsnio dydis ir sodrumas dinamiškai keičiasi atsižvelgiant į atstumą.
Parachute ‘Follow’ patobulinimas
Pridėta parašiuto sekimo funkcija, leidžianti komandos nariams nusileisti kartu.
Išankstinio pranešimo metu apatiniame kairiajame ekrano kampe pasirodys sekimo piktograma.
Atidarykite žemėlapį ir pasirinkite partnerį, kurį norite sekti.
Galite pasirinkti jį iki tol, kol iššoksite iš lėktuvo.
Žemėlapio ekrane galite atšaukti šiuos veiksmus.
Bet kokia kliūtis kelyje panaikins sekimą.
UI/UX
Patobulinta draugų sąrašo sąsaja
Mes pakeitėme jūsų draugų sąrašo išvaizdą.
Nauja piktograma rodo, ar jūsų draugas prisijungę.
Pakeistas paieškos mygtukas pagal ID.
Mygtukas išeiti iš komandos perkeltas į komandos skirtuką.
Mygtukų funkcijos, anksčiau pažymėtos piktogramomis, dabar perkeltos į meniu kairėje ekrano pusėje.
Užveskite pelės žymeklį virš ID, kad atidarytumėte meniu.
Šiame meniu yra funkcijos „Kviesti“, „Sekti/Nesekti“, „Profilis“.
Online vartotojai yra išvardyti aukščiau, o likusieji pateikiami į atskirą sulankstomą sąrašą.
Komandų skirtuko langeliai yra padalinti į 4 dalis. Jie aktyvuojami priklausomai nuo pasirinkto žaidimo režimo.
Komandos vadas viršutinėje kairėje pusėje pažymėtas žvaigždute.
Pridėtas „Karakin“ ryškumo reguliavimas.