
SKS – kaip žinome tai vienintelis snaiperinis ginklas žaidime kuris turi vietą, kad pritvirtinti grip’ą. O tai iškelia aktualų klausymą: kuris gripas geriausias šiam ginklui?
Horizontalios linijos viršuje atvaizduoja maksimalią padėtį kai atsijungia taikiklis po šūvio. Kuo aukščiau šie brūkšneliai, tuo blogiau – tampa sunkiau kontroliuoti ginklą po šūvio.
Taškeliai galvos srityje atvaizduoja padėtį kai taikiklis sustodavo (stabilizuodavosi) po šūvio. Kuo žemiau ir daugiau krūvoje šie taškai, tuo geriau.
Ir pagaliau pats žemiausias taškas (ant žmogaus figūros) – tai vieta kur buvo taikytasi testo metu ir kur pataikė kulkos.
Taigi po šio eksperimento Vertical Grip galima pripažinti geriausiu pasirinkimu SKS ginklui. Naudojant šį grip’ą maksimalus taikiklio atsijungimas palyginus žemas, o padėtis kur taikiklis stabilizuojasi po šūvio yra daugiau mažiau žema.
Taip pat neblogas yra ir Thumb Grip. Nereikia pamiršti, kad šis grip’as ne tik sumažina vertikalią atatranką, bet ir daro ginklą labiau stabilesnį ir žymiai pagreitina ADS. Angled Grip – ne pats geriausias pasirinkimas, jis labiau tiktu jeigu naudotumėte SKS artimoje kovoje ir būtų uždėtas Red Dot taikiklis, kur horizontalios atatrankos sumažėjimas galėtų labai padėti.
Half Grip tinka geriausiai AR tipo ginklams, ir niekada jo nenaudokite su SKS ginklu: ginklas su šiuo grip’u šaudo kur kas blogiau nei visai be jokio grip’o. Light Grip iš pirmo žvilgsnio atrodo ne toks blogas rezultatas, bet tai yra klaidinga: grip’as ginklą daro mažiau nuspėjamą ir patikimą – jus niekada nežinosite į kokią padėtį atsistos taikiklis po šūvio.
Įdomiausia tai, kad Light Grip pritaikytas specialiai tiems ginklams kurie turi didelę vertikalią atatranką – o tai patvirtino ir žaidimo kūrėjai. Tokiu atveju Light Grip turi būti idealiausiu pasirinkimu SKS ginklui, bet eksperimentu metu paaiškėjo, kad taip nėra: Light Grip visai neturi jokio pagelbėjimo žaidime.