Naujienos

Kūrėjų pranešimas apie būsimus atnaujinimus

Nuo to laiko kai buvo išleista PUBG 1.0 versija, žaidimo kūrėjai susikoncentravo į komandos praplėtimą, tam, kad galima būtų investuoti į tolimesnį žaidimo kūrimą. Buvo kuriamas naujas žemėlapis – Sanhok, buvo gerinama žaidimo kokybė (žemėlapio pasirinkimas, ginklų balansas) ir visa serija agresyvių anticheat sprendimų.

Nežiūrint į tai, kad buvo atlikta daug pakeitimų, žaidimo kūrėjai kitose vietose per daug atsipalaidavo. Žaidėjai buvo pasipiktinę, kad nesuteikiama visa informacija apie padarytus atnaujinimus (parašoma tik dalis). Taigi dabar žaidimo kūrėjai detaliai papasakos apie dalykus kuriems teikia prioritetinį dėmesį.

Prioritetai

Žaidimo kūrėjai atkreipė dėmesį į žaidėjų komentarus ir nusprendė, kad jų dėmesio labiausiai laukia: žaidimo našumas, serverių optimizacija ir sukčiavimas.

Našumas ir serverių optimizacija. Su paskutiniais keliais atnaujinimai kūrėjai pastebėjo didelį augimą nepasitenkinimuose dėl žaidimo našumo įskaitant ir neprognozuojama FPS kritimą ir vizualius vaizdo strigimus.

Visu pirma, nustatė keletas paprastų pataisymų, kuriuos galima padaryti, kad pagerintų bendrą žaidimo našumą:

  • Buvo nustatyta, kad kai transporto priemonėms greitai važiuojant per daug skirtingo tipo žemės paviršių, atsiranda daug efektų kurie ir sukelia GPU perkrovimą.
  • Kita GPU perkrovimo priežastis (ir FPS kritimas) susijusi su tuo, kaip apdirbami šviesos efektai.

Kūrėjai jau dirba ties šiais dviem pataisymais.

Taip pat bus pakeitimai su naujinimu gavimu. Planuojama į pagrindinius serverius naujinimus įdiegti tada kai tik jie atsiranda, o ne laukti stambių atnaujinimų. Taip pat apie šiuos atnaujinimus bus pranešta atskirai ir žaidėjams.

Žaidimo optimizavimas kliento pusėje

Personažų optimizavimas

  • Bus optimizuojamas priešininkų judėjimas, kurių jus nematote.
  • Taip pat bus optimizuotos ir animacijos kurios sukelia problemų silpnesniems kompiuteriams.
  • Taip pat bus optimizuoti personažų modeliai, kad išvengti kai kurių klaidų su FPS kritimu.
  • Taip pat bus optimizuotas judėjimas personažų kai jie iššoka parašiutu.
  • Bus optimizuota parašiuto animacija, kad sumažinti FPS kritimą mačo pradžioje.

Automobilių optimizacija

  • Bus optimizuojama tai kaip žaidimas apdoroja nematomų automobilių judėjimą ir judėjimą personažų esančių automobiliuose.
  • Realiu laiku automobilio stabdymas reikalauja nereikalingų procesoriaus veiksmų. Tai bus sutvarkyta.

Optimizacija

  • Bus optimizuotos pagrindinės struktūros Miramar ir Sanhok žemėlapiuose, tam, kad padidinti žemėlapio užkrovimo greitį.
  • Bus optimizuotos tekstūros kurios sukelia vaizdo strigimus.

Kiti optimizacijos darbai

  • Bus peržiūrėta problema susijusi su FPS kritimu kurį sukelia priartinimas su taikikliu
  • Kai kurie tolimesni objektai bus apdorojami paprasčiau
  • Bus optimizuotas kadrų švarumas, kad žaidimas vyktų sklandžiau ir pas tuos žaidėjus pas kuriuos yra įjungtas Death Cam.

Serverių optimizacija

  • Bus optimizuotas tinklo kodas ir sutrumpintas tinklo užlaikymas.
  • Ruošiamasi padidinti serverio greitį perduodant informaciją apie objektus (daiktus, duris, tvoras), kad išspręstu ta faktą, kad šie elementai pasirodo dar vėliau nei žaidėjas nusileidžia parašiutu.

Sukčiavimas – tai sritis su kuria dirbama paskutinius mėnesius. Buvo įdiegta daugybė šifravimo sprendimų tam, kad tai sukeltu didelių sunkumų įsilaužėliams. Taip pat užblokuota šimtai „cheat’u” paskirų ir optimizuotas kodas pagal kurį nustatomi cheateriai.

Kiti ateinantis darbai

Didžiausias atnaujinimas laukia jau greitai, o tai – Sanhok.  Siekiama šį žemėlapį į pagrindinius serverius įdiegti iki birželio pabaigos, o žemėlapio tobulinimas vyks toliau. Taip pat planuojama į naująjį žemėlapį įdiegti išskirtinius automobilius ir ginklus kurie atsiras maždaug po mėnesio kai bus paleistas žemėlapis. Tarp šių atnaujinimų yra didelis gerbėjų prašymas: trivietė transporto priemonė kuria šiuo metu yra pavadinta Tukshai.

Taip pat testiniai Sanhok serveriai tapo puikia vieta eksperimentuoti su visu tipų atnaujinimais ir funkcijomis, įskaitant dinaminius orus, saugios zonos sistemą ir ginklus.

Taip pat kūrėjai džiaugiasi komandos atliktu darbu, kuris daro, kad žemėlapis Sanhok būtų kuo gražesnis. Pavyzdžiui uolos esančios šalia vandens bus samanotos.

Kiti komandos nariai kuria naujus daiktus dekoracijai, kad miestai primintus, kad čia kažkada buvo gyvybė.

O jie atsiras tokiose vietose kaip ši – apleistas turgus:

Jūsų emocija
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Ju palikote reakciją straipsnyje "Kūrėjų pranešimas apie būsimus atnaujinimus" Prieš kelias sekundes

Parašykite komentarą

Back to top button

sfdsfsdf